Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Distances līgums , vispārīgie noteikumi

DISTANCES LĪGUMS                - Distances līgumu lejupielādēt šeit 

Šis līgums tiek slēgts starp SIA VLP, juridiskā adrese: Skolas iela 1, Jaunmuiža, Skrundas novads, LV3307, LV40003102269 (turpmāk tekstā – Pārdevējs) no vienas puses, un Patērētāju, kas veic pirkumu Pārdevēja interneta veikalu interneta mājas lapās un ir apstiprinājis, ka piekrīt šī Distances līguma un vispārīgajiem noteikumiem, turpmāk tekstā saukts  Pircējs, no otras puses, kopā saukti Puses noslēdz šādu Distances Līgumu:

1.     Preambula.

1.1.  Pārdevējs izmanto tādu organizētās tirdzniecības veidu, kad līgums tiek noslēgts izmantojot distances saziņas līdzekļus, līdz ar to tirgotāja interneta veikals ir uzskatāms par tirgotāja organizētu sistēmu, kad starp Pārdevēju un Pircēju var tikt noslēgts Distances līgums.

1.2.   Distances līgums ir Pircēja un Pārdevēja un/vai pakalpojuma sniedzēja vienošanās, ko tie noslēguši, neatrodoties vienā un tajā pašā vietā, izmantojot, internetu, telefonu vai e-pastu.

1.3.  Pārdevējs informē Pircēju, ka šis distances Līgums attiecas uz visiem Pārdevēja piederošajiem interneta veikaliem kā www.ete.lv; www.kafijasaparati.lv; www.zyle.lv; www.sadzīvestehnika.lv; www.mastercoffee.lv (turpmāk tekstā – Multiveikali)

1.4.  Pircējam reģistrējoties jebkurā no šiem interneta veikaliem, Pircēja reģistrācijas dati tiek iekļauti kopējā datu bāzē, kas savukārt atvieglo Pircēja iepirkšanos Pārdevēja visos interneta veikalos, jo atkārtota reģistrācija vairs netiek pieprasīta.

1.5.  Pārdevējs savu komercdarbību veic ar profesionālu rūpību ievērojot godīgas komercprakses principus, un izvairās veikt darbības, kas būtiski varētu ietekmēt patērētāju intereses.

 

2.      Līguma priekšmets

2.1.   Distances līgums ( turpmāk tekstā – Līgums) ir vienošanās starp Pircēju un Pārdevēju, pamatojoties uz Pārdevēja preču piedāvājumu ar Interneta starpniecību. Distances līgums attiecas uz visiem pirkumiem, kas veikti Pārdevēja interneta multiveikalos, kā minēts šī Līguma punktā 1.2.

2.2.   Pircējam Iespēja noformēt pasūtījumu un iegādāties jebkuru izvēlētu preci Pārdevēja interneta multiveikalos.

2.3.   Lai noformētu pasūtījumu Internetā, Pircējam nepieciešams reģistrēties, jo noformēt pasūtījumus Internetā var tikai reģistrēti lietotāji.

2.4.   Reģistrējoties par multiveikalu lietotāju un/vai iegādājot produktus, tiek piemēroti šī līguma noteikumi un no Latvijas Republikas tiesību aktiem izrietošās tiesības un pienākumi.

 

3.     Distances līgums.

3.1.  Distances līgums stājas spēkā, tiklīdz Pircējs veicis pasūtījumu ar Interneta palīdzību un saņēmis no Pārdevēja apstiprinājumu par veikto pasūtījumu ar elektroniskā pasta starpniecību. Pasūtījumu un pasūtījuma apstiprinājumu uzskata par saņemtiem, kad tiem var piekļūt puses, kurām tie adresēti.

3.2.  Pārdevējs apņemas izpildīt distances līguma noteikumus ne vēlāk, kā 30 dienas pēc pasūtījuma saņemšanas no Pircēja, ja vien līgumslēdzējas puses nav vienojušās par citu termiņu. Ja Pārdevējs nevar izpildīt līgumu tādēļ, ka Pircēja pasūtītā prece nav pieejama, tad Pārdevēja pienākums ir informēt par to Pircēju. Ja Pircējs piekrīt, tad  Pārdevējs var piedāvāt Pircējam aizvietotājpreci par ekvivalentu cenu.

3.3.  Pārdevējs neglabā noslēgtos līgumus par interneta multiveikalos iegādātām precēm

 

4.     Pirkuma apmaksas noteikumi

4.1.  Par pirkumu interneta veikalā var norēķināties ar interneta multiveikalos uzrādītajiem pieejamajām maksāšanas sistēmas, piemēram, kredītkartēm.

4.2.   Pirkumu iespējams veikt apmaksājot priekšapmaksas rēķinu internetbankā vai bankas filiālē.

4.2.1.     Šajā gadījumā, kad Pircēja pasūtījums saņemts, uz norādīto e-pasta adresi tiek nosūtīts rēķins, kas jāapmaksā pirms preces saņemšanas. Rēķinā ir norādīti visi dati, kas nepieciešami tā apmaksai. Pirkums tiek uzskatīts par apmaksātu un preču piegāde tiek veikta pēc naudas saņemšanas Pārdevēja norēķinu kontā. Veicot maksājumu, jānorāda rēķina numurs.

 

5.     Cena

5.1.   Visas cenas precēm interneta multiveikalos uzrādītas eiro kopā ar pievienotās vērtības nodokli. Izmaksas par preču piegādi Pircējam nav iekļautas preces cenā.

 

6.     Valoda

6.1.   Interneta multiveikalu pircējiem ir dota iespēja veikt pasūtījumu, iepazīties ar preces aprakstu, funkcijām latviešu, angļu vai krievu valodā. Ja ir pretrunas tulkojumā, tad noteicošais ir teksts latviešu valodā.

6.2.   Patērētājs var iepazīties ar Distances līgumu latviešu, krievu un angļu valodās. Līguma tulkojumam krievu un angļu valodā ir informatīvs raksturs. Pārdevējs un Patērētājs vienojas, ka Distances līgums tiek noslēgts latviešu valodā.

 

7.     Īpašas normatīvo aktu prasības.

7.1.   Lai nodrošinātu patērētāju interešu aizsardzību, normatīvajos aktos ir noteiktas īpašas prasības tirgotājiem un īpašas tiesības patērētājiem.

7.2.  Īpašās prasības tirgotājiem:

7.2.1.      Pienākums sniegt pirms līguma informāciju:

7.2.1.1.            informāciju par preces vai pakalpojuma galvenajā īpašībām

7.2.1.2.            informāciju par cenu, piegādes un citām izmaksām

7.2.1.3.            informāciju par atteikuma tiesībām, atteikuma veidlapa

7.2.1.4.            informāciju par piegādi, līguma izpildi, apmaksas kārtību un citiem līguma noteikumiem

7.2.1.5.            Pirms līguma informācija ir distances līguma noteikumu neatņemama sastāvdaļa

7.2.1.6.            Pienākums pirms līguma informāciju un līguma noteikumus nodrošināt saglabājamā veidā

7.2.1.7.            Pienākums apstiprināt pasūtījuma saņemšanu

7.3.  Īpašās tiesības patērētājiem:

7.3.1.      tiesības atteikties no pasūtījuma 14 dienu laikā, skatīt paragrāfu 8. Atteikuma tiesības

7.3.2.      tiesības pārbaudīt preces īpašības tiktāl, ciktāl to būtu iespējams izdarīt parastā veikalā

 

8.     Atteikuma tiesības

8.1.   Pārdevējs  informē Pircēju par atteikuma tiesību izmantošanas nosacījumiem sadaļā Informācija – Atteikuma tiesības pirms distances līguma noslēgšanas.

8.2.   Pircējs var noteiktā termiņā izmantot atteikuma tiesības un, nesniedzot atteikuma pamatojumu, atkāpties no noslēgtā distances līguma. Atteikuma tiesību izmantošana izbeidz līgumu un atbrīvo Pircēju no jebkurām saistībām, kas izriet no noslēgtā līguma.

8.3.   Izmantojot atteikuma tiesības, Pircējam ir jāatgriež Pārdevējam saņemtā prece, bet Pārdevējam ir jāatmaksā Pircējam visi saņemtie maksājumi. Tomēr Pārdevējam ir tiesības aizturēt naudas summas atmaksu līdz preces saņemšanai atpakaļ.

8.4.   Atteikuma tiesības Pircējs var izmantot 14 dienu laikā no preces saņemšanas dienas, ja noslēgts līgums par preču iegādi, vai 14 dienu laikā no līguma par pakalpojuma saņemšanu noslēgšanas dienas, ja noslēgts līgums par pakalpojuma sniegšanu.

8.4.1.      Pirmā diena. 14 dienu laika perioda uzskaite tiek veikta pēc sekojošiem noteikumiem, pirmā diena ir diena, kad Pircējs ir saņēmis preci. Ja Pircējs preci ir saņēmis Pārdevēja veikalā, tad tā ir pirmā diena, kad tiek uzsākta atskaite, neatkarīgi kādā termiņā Pircējs preci ir nogādājis paredzētajā vietā.

8.4.2.      Pēdējā diena. Atsaucoties uz punktu 8.4.1. 14 dienu laika periods beidzas tieši 14 dienā skaitot no pirmās dienas, ja vien Puses nav vienojušās citādi.

8.5.   Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējam iepriekš minētajā atteikuma tiesību izmantošanas termiņā ir jānosūta pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam veidlapa (paraugs 2014. gada 20. maija Ministru kabineta noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” pielikumā, Patērētāju tiesību aizsardzības centra mājaslapā) vai paziņojums par atteikuma tiesību izmantošanu. Šādam paziņojumam nav obligāti jāievēro kāda konkrēta forma, bet, lai kvalitatīvi veiktu atteikuma tiesību procedūru un ievērotu labu Pircēju apkalpošanas kultūru Pārdevējs aicina vispirms izmantot formu, kas Pircēja  ērtībām ir pieejama Pārdevēja interneta veikalā .Sadaļā Klientu serviss- atteikumi.

8.6.   Jebkurā paziņojumā būtu skaidri jānorāda:

8.6.1.      pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs, no kura prece vai pakalpojums iegādāts,

8.6.2.      paziņojuma teksts par atteikšanos no līguma (kad noslēgts, par kādām precēm vai pakalpojumiem),

8.6.3.      preces saņemšanas vai pakalpojuma pasūtīšanas datums,

8.6.4.      informācija par Pircēju (vārds, uzvārds, kontakttālrunis vai e pasts, adrese),

8.6.5.      paziņojuma datums un paraksts (ja paziņojums tiks nosūtīts papīra formātā).

8.7.   Tā kā Pircējam ir pienākums pierādīt atteikuma tiesību izmantošanu, Pircējam ir jānodrošinās ar pierādījumiem par atteikuma nosūtīšanu. Pārdevēja interneta Multiveikali nodrošina Patērētājam iespēju atteikuma veidlapu aizpildīt elektroniski vai nosūtīt pa e-pastu. Pārdevējs apņemas nekavējoties informēt Pircēju par atteikuma paziņojuma saņemšanu, kas var kalpot par pierādījumu atteikuma iesniegšanai.

8.8.   Četrpadsmit dienu laikā (skatīt punktus 8.4.1. un 8.4.2.) Pircējam ir jāatgriež Pārdevējam saņemtās preces, savukārt Pārdevējam ir pienākums atmaksāt Pircējam visus samaksātos maksājumus.

8.9.   Puses vienojas, ka Pārdevējs neuzņemas segt tiešās izmaksas, kas saistītas ar preces atgriešanu, ja piedāvājumā nav minēts citādi.

8.10.                    Pircējam ir pienākums segt tiešās izmaksas, kas saistītas ar preces atgriešanu, ja tādas rodas vai, ja Pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nav uzņēmies tās segt.

8.11.                    Ja Pircējs ir pārsniedzis Atteikuma tiesību termiņu (skatīt punktus 8.4.1. un 8.4.2.) vai ja Puses vienojušās – citu atrunātu termiņu, Pārdevējs patur tiesība nepieņemt preci no Pircēja.

 

9.     Atteikuma tiesību spēkā neesamība.

9.1.   Pārdevējs informē, ka no Ministru kabineta noteikumiem un Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izriet vairāki gadījumi, kad atteikuma tiesības nevar tikt izmantotas. Tajā skaitā atteikuma tiesības nevar izmantot, ja:

9.1.1.      Pircējs nav uzskatāms par patērētāju Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē, proti, tas nav fiziska persona, kas iegādājas preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību,

9.1.2.      pilnībā ir pabeigta pakalpojuma sniegšana,

9.1.3.      preces vai pakalpojuma cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām;

9.1.4.      prece tiek izgatavota pēc Pircēja norādījumiem vai tā ir nepārprotami personalizēta,

9.1.5.      prece ātri bojājas vai tai drīz beigsies derīguma termiņš (piemēram, pārtikas preces),

9.1.6.      Pircējs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ,

9.1.7.      prece pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;

9.1.8.      Pircējs ir atvēris audioierakstu, videoierakstu vai datorprogrammu iepakojumu;

9.1.9.      tiek piegādāti laikraksti, periodiskie izdevumi vai žurnāli;

9.1.10.  līgums noslēgts izsolē;

9.1.11.  līgums tiek noslēgts par izmitināšanas pakalpojumiem (izņemot par dzīvojamo telpu īri), preču pārvadāšanu, transportlīdzekļu īri, ēdināšanu, izklaides pasākumiem, ja pakalpojuma sniedzējs apņemas to sniegt noteiktā laikā;

9.1.12.  līgums noslēgts par digitālā satura piegādi, kas netiek piegādāts pastāvīgā datu nesējā.

9.1.13.  Pircējs apzinās, ka atteikuma tiesības nav paredzētas, lai tas varētu ļaunprātīgi lietot preci bez maksas atteikuma tiesību izmantošanas laika periodā, bet gan lai tas varētu pārliecināties par preces īpašībām un darbību un atgriezt to Pārdevējam, gadījumā ja tā neatbilst sagaidāmajam. Līdz ar to, gadījumā ja prece pirms atteikuma tiesību izmantošanas ir tikusi izmantota, pārsniedzot saprātīgu tās pārbaudīšanai nepieciešamo robežu, tad Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos un tam var rasties pienākums atlīdzināt Pārdevējam radītos zaudējumus.

 

10.  Garantija

10.1.                    Pārdevēja Interneta multiveikalos piedāvātajām precēm garantija tiek nodrošināta saskaņā ar preces ražotāja noteiktajiem garantijas apkalpošanas nosacījumiem un saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, kā fiziskām personām Likumā noteikts, ka vienlaicīgi ar preces vai pakalpojuma iegādāšanos Patērētājs iegūst tiesības divu gadu laikā no pirkuma izdarīšanas dienas,  dažām iekārtām var būt paredzēts ilgāks laiks, kas atzīmēts garantijas talonā, pieteikt Pārdevējam pretenzijas par neatbilstību līguma noteikumiem.

10.1.1.  Minētie PTAL noteikumi neaizsargā pircējus, kas ir juridiskas personas. Šajā gadījumā par garantijas termiņu Puses var brīvi vienoties, un termiņš var tikt noteikts uz jebkādu laika periodu. Pārdevējs piedāvā juridiskām personām garantijas periodu tikai profesionālajai tehnikai un tā ir 1 gads.

10.2.                    Ja garantijas laikā rodas pretenzijas par iegādātās preces kvalitāti, ar preci un apmaksu apliecinošiem dokumentiem jāvēršas Pārdevēja uzņēmumā. Ja servisa centrā tiek konstatēts ražošanas brāķis, tiek veikts bezmaksas garantijas remonts saskaņā ar ražotāja noteikumiem, kā arī Pārdevējs var piedāvāt preci apmainīt pret jaunu vai līdzvērtīgu. Ja pārbaudes laikā tiek konstatēts defekts, ko precei lietošanas laikā radījis pats Pircējs, remonta izdevumus jāsedz Pircējam. Garantijas remonts vai preces maiņa nepagarina garantijas termiņu.

10.2.1.  Prece garantijas remontam tiek pieņemta tikai ar pirkuma dokumentiem, tīra, ar oriģinālo garantijas servisa karti, oriģinālajā iepakojumā, ar visiem tās papildelementiem. Garantijas remontu veic:

10.2.2.  Tadaiķu iela 4, Rīga, LV-1004, Telefons: +371v67717060, Mob. telefons: +371 25484242

10.2.3.  Brīvības iela 142, Rīga, LV-1039, Telefons: +371 67613060, Mob. telefons: +371 25666601,

10.2.4.  Ganību dambis 40c, Rīga, LV-1005, Telefons: +371 67280427, Mob. telefons: +371 29995840

10.3.                    Garantijas saistības var tikt anulētas, ja:

10.3.1.  Pircējs nevar uzrādīt pirkumu apliecinošu dokumentu;

10.3.2.  prece, kas paredzēta lietošanai personiskām (sadzīves) vajadzībām, tikusi izmantota profesionāli, peļņas gūšanas nolūkos, ražošanas vajadzībām;

10.3.3.  pārkāpti preces lietošanas instrukcijas noteikumi;

10.3.4.  ja ierīcei tikusi uzstādīta programmatūra, kas atšķiras no ražotāja noteiktās;

10.3.5.  precei tikusi uzstādīta uzlauzta programmatūra, kas varēja radīt bojājumus;

10.3.6.  precei veikts nekvalificēts remonts;

10.3.7.  precei ir mehāniski, ķīmiski vai citi ārēji bojājumi;

10.3.8.  veiktas izmaiņas preces konstrukcijā;

10.3.9.  preces sērijas numurs nav salasāms, ir izmainīts vai dzēsts.

10.3.10.                      Ja tiek konstatētas pazīmes ka Patērētājs ir mēģinājis preci salabot pats.

10.4.                    Garantija tiek anulēta, ja tiek konstatēti bojājumi, kas radīti:

10.4.1.  svešķermeņiem, kukaiņiem, šķidrumiem vai citām vielām nokļūstot preces iekšienē;

10.4.2.  dabas stihiju, ugunsgrēku, kā arī nelaimes gadījumu rezultātā;

10.4.3.  neatbilstošas elektrotīklu strāvas sprieguma, vājstrāvas un citu tīklu parametru lietošanas rezultātā, kas ir pretrunā ar preces instrukciju.

10.4.4.  Patvaļīgas nestandarta un/vai nekvalitatīvu izlietojamo materiālu, rezerves daļu, komplektējošo daļu, programmatūras, piederumu, aksesuāru vai informācijas nesēju lietošanas rezultātā

10.5.                    Garantija neattiecas uz:

10.5.1.  programmnodrošinājumu, izejmateriāliem, piederumiem, aksesuāriem, detaļām un izstrādājumiem, kas dabīgi nolietojas preces lietošanas laikā (piemēram, baterijas, akumulatori, korpusi, toneri, gultņi, kārtridži u.tml.).

10.6.                    Pircēja pretenzijas par iegādātās preces kvalitāti tiks risinātas saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr. 631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām.

 

11.  Vispārīgi noteikumi  par preces pasūtīšanu.

11.1.                    Iepirkties Uzņēmuma interneta veikalā Pircējs var reģistrējoties jebkurā no Pārdevēja interneta multiveikaliem.

11.2.                    Lai veiktu pasūtījumu:

11.2.1.  pie interesējošās preces Pircējam jānospiež pogu "Pievienot grozam”;

11.2.2.  lai pasūtītu izvēlēto preci, jānospiež izvēlne lapas labās puses augšdaļā, kur redzama informācija par Pircēja iepirkumu groza saturu. Iespējams atgriezties interneta veikalā, izvēlēties papildus citas preces un pēc tam atkārtoti atgriezties iepirkumu grozā, nospiežot attiecīgo izvēlni;

11.2.3.  lai pabeigtu pasūtījumu, nepieciešams aizpildīt informāciju par Pircēju. Lai pabeigtu pasūtījuma apstrādi, Pircējam jāpiekrīt pakalpojuma nosacījumiem un Distances līgumam. Pēc tam izvēlne "Turpināt maksājumu" ļauj izvēlēties apmaksas veidu un apstiprināt pasūtījumu, nospiežot “Es apstiprinu savu pasūtījumu”. Tagad pasūtījums ir veikts, ko apliecina ekrānā redzamais paziņojums par preču apmaksu.

11.3.                    Pasūtījumus iespējams veikt:

11.3.1.  jebkurā diennakts laikā, veicot pasūtījumu interneta veikalā;

11.4.                    Pasūtījumi tiek apstrādāti darba laikā, kas norādīts klientu serviss - kontakti.

11.5.                    Pēc pasūtījuma saņemšanas Pircējam tiek nosūtīts apstiprinājuma e-pasts. Ja no Pircēja saņemtā informācija nav pilnīga vai ir kāds cits iemesls, ar Pircēju sazinās Uzņēmuma pārstāvis, lai precizētu informāciju un apstiprinātu pasūtījumu.


12. Piegādes noteikumi

12.1.                  Pasūtījums tiek piegādāts uz Pircēja norādīto adresi. Preču piegādes izmaksas ir atkarīgas no preces svara, izmēra, piegādes attāluma un izvēlētā piegādes veida. Pasūtījuma piegāde tiek veikta tikai tad, kad veikta priekšapmaksa.

12.2.                  Preču piegāde iespējama pēc naudas saņemšanas uzņēmuma bankas kontā, saskaņā ar piegādes aprakstā norādītajiem termiņiem. Ja nepieciešams, precīzāku informāciju var saņemt informāciju telefoniski vai e-pastā.

12.3.                  Preču piegāde tiek veikta saskaņā ar piedāvātajiem piegādes veidiem, kas norādīti informācijas sadaļā par piegādi. Preču piegādes maksa nav iekļauta norādītajā preces cenā.

12.4.                  Preču piegāde tiek nodrošināta līdz Patērētā norādītās adreses galvenajām durvīm. (Daudzdzīvokļu namos līdz trepju telpas durvīm.) Patērētājam ir jānodrošina preces izkraušana un pieņemšana. Preces nevar tikt piegādātas uz vietām, kur transporta līdzekļiem aizliegts apstāties – tādā gadījumā pasūtījumā jānorāda tuvākā vieta, kur apstāšanās ir atļauta.

12.5.                  Uzņēmums preci nepiegādā, ja Pircējs nav veicis preces un/vai piegādes apmaksu.

12.6.         Iespējamos piegādes veidus, ko piedāvā Pārdevējs norādīts sadaļā piegāde.

13.      Konfidencialitāte

13.1.                     Uzņēmums apņemas neizpaust un nenodot informāciju par Pircēju trešajām pusēm bez Pircēja rakstiskas piekrišanas, izņemot gadījumus, kad tiek pārkāpti Latvijas Republikas likumi vai šis līgums.

 

14.      Reģistrācijas datu apstrādes noteikumi

14.1.         Ievadot nepieciešamo informāciju un noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies ar šī līguma nosacījumiem un piekrīt, ka viņa iesniegtie personas dati tiek apstrādāti un izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi.

14.2.         Pārdevējs veic personas datu apstrādi tikai gadījumiem, kas noteikti Fizisko personu datu aizsardzības likuma 7.pantā, kas nosaka, ka  Personas datu apstrāde ir atļauta tikai tad, ja likumā nav noteikts citādi un, ja ir vismaz viens no šādiem nosacījumiem:

                 1) ir datu subjekta piekrišana, ko apstiprina pats Pircējs aizpildot reģistrāciju interneta veikalā;

            2) datu apstrāde izriet no datu subjekta līgumsaistībām vai, ievērojot datu subjekta lūgumu, datu apstrāde nepieciešama, lai noslēgtu attiecīgu līgumu, konkrētajā gadījumā Distances līgumu starp Pārdevēju un Pircēju.

 15,         Citi
15.1. Preču apraksti tiek veidoti pēc to ražotāju un piegādātāju sniegtās informācijas; aprakstiem un attēliem ir informatīvs raksturs, tajos ir iespējamas izmaiņas. Saskaņā ar ražotāju un piegādātāju noteiktām izmaiņām, preču komplektācija un parametri var tikt mainīti.

          15.2  Precīzu informāciju par to, vai interesējošā prece ir Uzņēmuma veikalā vai noliktavā, var noskaidrot darba laikā mājas lapā sadaļā klientu serviss - kontakti, zvanot uz norādīto tālruni vai atsūtot e-pastu. Ja Pircēja izvēlētā prece nav pieejama, Pārdevējs var piedāvāt to aizvietot ar līdzvērtīgu preci vai saņemt to pēc nākamās centralizētās preču piegādes.

 

15.      Uzņēmuma rekvizīti


SIA VLP

Skolas iela 1, Jaunmuiža, Skrundas novads, LV3307

LV40003102269

Tālruņa numurs

27776603

E – pasts: info@ete.lv