-
Jūsu pirkumu grozs ir tukšs!
DISTANCES LĪGUMS - Distances līgumu lejupielādēt šeit
Šis
līgums tiek slēgts starp SIA VLP, juridiskā adrese: Skolas iela 1,
Jaunmuiža, Skrundas novads, LV3307, LV40003102269 (turpmāk tekstā – Pārdevējs)
no vienas puses, un Patērētāju, kas veic pirkumu Pārdevēja interneta
veikalu interneta mājas lapās un ir apstiprinājis, ka piekrīt šī Distances
līguma un vispārīgajiem noteikumiem, turpmāk tekstā saukts Pircējs, no otras
puses, kopā saukti Puses noslēdz šādu Distances Līgumu:
1.
Preambula.
1.1. Pārdevējs izmanto tādu organizētās
tirdzniecības veidu, kad līgums tiek noslēgts izmantojot distances saziņas
līdzekļus, līdz ar to tirgotāja interneta veikals ir uzskatāms par tirgotāja
organizētu sistēmu, kad starp Pārdevēju un Pircēju var tikt noslēgts Distances
līgums.
1.2.
Distances līgums ir Pircēja un Pārdevēja un/vai pakalpojuma
sniedzēja vienošanās, ko tie noslēguši, neatrodoties vienā un tajā pašā vietā, izmantojot,
internetu, telefonu vai e-pastu.
1.3. Pārdevējs informē Pircēju, ka šis
distances Līgums attiecas uz visiem Pārdevēja
piederošajiem interneta veikaliem kā www.ete.lv; www.kafijasaparati.lv;
www.zyle.lv;
www.sadzīvestehnika.lv;
www.mastercoffee.lv
(turpmāk tekstā – Multiveikali)
1.4. Pircējam
reģistrējoties jebkurā no šiem interneta veikaliem, Pircēja reģistrācijas dati
tiek iekļauti kopējā datu bāzē, kas savukārt atvieglo Pircēja iepirkšanos
Pārdevēja visos interneta veikalos, jo atkārtota reģistrācija vairs netiek
pieprasīta.
1.5. Pārdevējs savu komercdarbību veic ar
profesionālu rūpību ievērojot godīgas komercprakses principus, un izvairās
veikt darbības, kas būtiski varētu ietekmēt patērētāju intereses.
2. Līguma priekšmets
2.1. Distances līgums ( turpmāk tekstā – Līgums) ir vienošanās starp Pircēju un Pārdevēju,
pamatojoties uz Pārdevēja preču piedāvājumu ar Interneta starpniecību.
Distances līgums attiecas uz visiem pirkumiem, kas veikti Pārdevēja interneta multiveikalos,
kā minēts šī Līguma punktā 1.2.
2.2. Pircējam Iespēja
noformēt pasūtījumu un iegādāties jebkuru izvēlētu preci Pārdevēja interneta multiveikalos.
2.3. Lai
noformētu pasūtījumu Internetā, Pircējam nepieciešams reģistrēties, jo noformēt
pasūtījumus Internetā var tikai reģistrēti lietotāji.
2.4. Reģistrējoties
par multiveikalu lietotāju un/vai iegādājot produktus, tiek piemēroti šī līguma
noteikumi un no Latvijas Republikas tiesību aktiem izrietošās tiesības un
pienākumi.
3.
Distances līgums.
3.1. Distances līgums stājas spēkā, tiklīdz Pircējs veicis pasūtījumu ar
Interneta palīdzību un saņēmis no Pārdevēja apstiprinājumu par veikto
pasūtījumu ar elektroniskā pasta starpniecību. Pasūtījumu un pasūtījuma
apstiprinājumu uzskata par saņemtiem, kad tiem var piekļūt puses, kurām tie
adresēti.
3.2. Pārdevējs
apņemas izpildīt distances līguma noteikumus ne vēlāk, kā 30 dienas pēc
pasūtījuma saņemšanas no Pircēja, ja vien līgumslēdzējas puses nav vienojušās
par citu termiņu. Ja Pārdevējs nevar izpildīt līgumu tādēļ, ka Pircēja pasūtītā
prece nav pieejama, tad Pārdevēja pienākums ir informēt par to Pircēju. Ja Pircējs
piekrīt, tad Pārdevējs var piedāvāt Pircējam
aizvietotājpreci par ekvivalentu cenu.
3.3. Pārdevējs
neglabā noslēgtos līgumus par interneta multiveikalos iegādātām precēm
4.
Pirkuma apmaksas noteikumi
4.1. Par pirkumu interneta veikalā var norēķināties ar interneta multiveikalos uzrādītajiem
pieejamajām maksāšanas sistēmas, piemēram, kredītkartēm.
4.2. Pirkumu iespējams veikt apmaksājot priekšapmaksas
rēķinu internetbankā vai bankas filiālē.
4.2.1.
Šajā gadījumā,
kad Pircēja pasūtījums saņemts, uz norādīto e-pasta adresi tiek
nosūtīts rēķins, kas jāapmaksā pirms preces saņemšanas. Rēķinā ir norādīti visi
dati, kas nepieciešami tā apmaksai. Pirkums tiek uzskatīts par apmaksātu un
preču piegāde tiek veikta pēc naudas saņemšanas Pārdevēja norēķinu kontā.
Veicot maksājumu, jānorāda rēķina numurs.
5.
Cena
5.1. Visas cenas precēm interneta multiveikalos uzrādītas eiro kopā ar
pievienotās vērtības nodokli. Izmaksas par preču piegādi Pircējam nav iekļautas preces cenā.
6.
Valoda
6.1. Interneta
multiveikalu pircējiem ir dota iespēja veikt pasūtījumu, iepazīties ar preces
aprakstu, funkcijām latviešu, angļu vai krievu valodā. Ja ir pretrunas
tulkojumā, tad noteicošais ir teksts latviešu valodā.
6.2. Patērētājs
var iepazīties ar Distances līgumu latviešu, krievu un angļu valodās. Līguma
tulkojumam krievu un angļu valodā ir informatīvs raksturs. Pārdevējs un Patērētājs
vienojas, ka Distances līgums tiek noslēgts latviešu valodā.
7.
Īpašas normatīvo aktu prasības.
7.1. Lai nodrošinātu patērētāju interešu aizsardzību, normatīvajos aktos ir
noteiktas īpašas prasības tirgotājiem un īpašas tiesības patērētājiem.
7.2. Īpašās prasības tirgotājiem:
7.2.1. Pienākums sniegt pirms līguma informāciju:
7.2.1.1.
informāciju par preces vai pakalpojuma galvenajā
īpašībām
7.2.1.2.
informāciju par cenu, piegādes un citām izmaksām
7.2.1.3.
informāciju par atteikuma tiesībām, atteikuma veidlapa
7.2.1.4.
informāciju par piegādi, līguma izpildi, apmaksas
kārtību un citiem līguma noteikumiem
7.2.1.5.
Pirms līguma informācija ir distances līguma noteikumu
neatņemama sastāvdaļa
7.2.1.6.
Pienākums pirms līguma informāciju un līguma
noteikumus nodrošināt saglabājamā veidā
7.2.1.7.
Pienākums apstiprināt pasūtījuma saņemšanu
7.3. Īpašās tiesības patērētājiem:
7.3.1. tiesības atteikties no pasūtījuma 14 dienu laikā, skatīt paragrāfu 8.
Atteikuma tiesības
7.3.2. tiesības pārbaudīt preces īpašības tiktāl, ciktāl to būtu iespējams izdarīt
parastā veikalā
8.
Atteikuma tiesības
8.1. Pārdevējs informē Pircēju par
atteikuma tiesību izmantošanas nosacījumiem sadaļā Informācija – Atteikuma tiesības
pirms distances līguma noslēgšanas.
8.2. Pircējs var noteiktā termiņā izmantot atteikuma tiesības un, nesniedzot
atteikuma pamatojumu, atkāpties no noslēgtā distances līguma. Atteikuma tiesību
izmantošana izbeidz līgumu un atbrīvo Pircēju no jebkurām saistībām, kas izriet
no noslēgtā līguma.
8.3. Izmantojot atteikuma tiesības, Pircējam ir jāatgriež Pārdevējam saņemtā
prece, bet Pārdevējam ir jāatmaksā Pircējam visi saņemtie maksājumi. Tomēr Pārdevējam
ir tiesības aizturēt naudas summas atmaksu līdz preces saņemšanai atpakaļ.
8.4. Atteikuma tiesības Pircējs var izmantot 14 dienu laikā no preces saņemšanas
dienas, ja noslēgts līgums par preču iegādi, vai 14 dienu laikā no līguma par
pakalpojuma saņemšanu noslēgšanas dienas, ja noslēgts līgums par pakalpojuma
sniegšanu.
8.4.1. Pirmā diena. 14 dienu laika perioda uzskaite tiek veikta pēc sekojošiem
noteikumiem, pirmā diena ir diena, kad Pircējs ir saņēmis preci. Ja Pircējs
preci ir saņēmis Pārdevēja veikalā, tad tā ir pirmā diena, kad tiek uzsākta
atskaite, neatkarīgi kādā termiņā Pircējs preci ir nogādājis paredzētajā vietā.
8.4.2. Pēdējā diena. Atsaucoties uz punktu 8.4.1. 14 dienu laika periods beidzas
tieši 14 dienā skaitot no pirmās dienas, ja vien Puses nav vienojušās citādi.
8.5. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējam iepriekš minētajā atteikuma
tiesību izmantošanas termiņā ir jānosūta pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam
veidlapa (paraugs 2014. gada 20. maija Ministru kabineta noteikumu Nr.255
“Noteikumi par distances līgumu” pielikumā, Patērētāju tiesību aizsardzības
centra mājaslapā) vai paziņojums par atteikuma tiesību izmantošanu. Šādam
paziņojumam nav obligāti jāievēro kāda konkrēta forma, bet, lai kvalitatīvi
veiktu atteikuma tiesību procedūru un ievērotu labu Pircēju apkalpošanas
kultūru Pārdevējs aicina vispirms izmantot formu, kas Pircēja ērtībām ir pieejama Pārdevēja interneta
veikalā .Sadaļā Klientu serviss- atteikumi.
8.6. Jebkurā paziņojumā būtu skaidri jānorāda:
8.6.1. pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs, no kura prece vai pakalpojums
iegādāts,
8.6.2. paziņojuma teksts par atteikšanos no līguma (kad noslēgts, par kādām precēm
vai pakalpojumiem),
8.6.3. preces saņemšanas vai pakalpojuma pasūtīšanas datums,
8.6.4. informācija par Pircēju (vārds, uzvārds, kontakttālrunis vai e pasts, adrese),
8.6.5. paziņojuma datums un paraksts (ja paziņojums tiks nosūtīts papīra formātā).
8.7. Tā kā Pircējam ir pienākums pierādīt atteikuma tiesību izmantošanu, Pircējam
ir jānodrošinās ar pierādījumiem par atteikuma nosūtīšanu. Pārdevēja interneta Multiveikali
nodrošina Patērētājam iespēju atteikuma veidlapu aizpildīt elektroniski vai
nosūtīt pa e-pastu. Pārdevējs apņemas nekavējoties informēt Pircēju par
atteikuma paziņojuma saņemšanu, kas var kalpot par pierādījumu atteikuma
iesniegšanai.
8.8. Četrpadsmit dienu laikā (skatīt punktus 8.4.1. un 8.4.2.) Pircējam ir
jāatgriež Pārdevējam saņemtās preces, savukārt Pārdevējam ir pienākums atmaksāt
Pircējam visus samaksātos maksājumus.
8.9. Puses vienojas, ka Pārdevējs neuzņemas segt tiešās izmaksas, kas saistītas
ar preces atgriešanu, ja piedāvājumā nav minēts citādi.
8.10.
Pircējam ir pienākums segt tiešās izmaksas, kas
saistītas ar preces atgriešanu, ja tādas rodas vai, ja Pārdevējs vai
pakalpojuma sniedzējs nav uzņēmies tās segt.
8.11.
Ja Pircējs ir pārsniedzis Atteikuma tiesību termiņu
(skatīt punktus 8.4.1. un 8.4.2.) vai ja Puses vienojušās – citu atrunātu
termiņu, Pārdevējs patur tiesība nepieņemt preci no Pircēja.
9.
Atteikuma tiesību spēkā neesamība.
9.1. Pārdevējs informē, ka no Ministru kabineta noteikumiem un Patērētāju
tiesību aizsardzības likuma izriet vairāki gadījumi, kad atteikuma tiesības
nevar tikt izmantotas. Tajā skaitā atteikuma tiesības nevar izmantot, ja:
9.1.1. Pircējs nav uzskatāms par patērētāju Patērētāju tiesību aizsardzības likuma
izpratnē, proti, tas nav fiziska persona, kas iegādājas preci vai pakalpojumu
nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību,
9.1.2. pilnībā ir pabeigta pakalpojuma sniegšana,
9.1.3. preces vai pakalpojuma cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām;
9.1.4. prece tiek izgatavota pēc Pircēja norādījumiem vai tā ir nepārprotami
personalizēta,
9.1.5. prece ātri bojājas vai tai drīz beigsies derīguma termiņš (piemēram,
pārtikas preces),
9.1.6. Pircējs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu
dēļ nevar atdot atpakaļ,
9.1.7. prece pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;
9.1.8. Pircējs ir atvēris audioierakstu, videoierakstu vai datorprogrammu
iepakojumu;
9.1.9. tiek piegādāti laikraksti, periodiskie izdevumi vai žurnāli;
9.1.10. līgums noslēgts izsolē;
9.1.11. līgums tiek noslēgts par izmitināšanas pakalpojumiem (izņemot par dzīvojamo
telpu īri), preču pārvadāšanu, transportlīdzekļu īri, ēdināšanu, izklaides
pasākumiem, ja pakalpojuma sniedzējs apņemas to sniegt noteiktā laikā;
9.1.12. līgums noslēgts par digitālā satura piegādi, kas netiek piegādāts pastāvīgā
datu nesējā.
9.1.13. Pircējs apzinās, ka atteikuma tiesības nav paredzētas, lai tas varētu
ļaunprātīgi lietot preci bez maksas atteikuma tiesību izmantošanas laika
periodā, bet gan lai tas varētu pārliecināties par preces īpašībām un darbību
un atgriezt to Pārdevējam, gadījumā ja tā neatbilst sagaidāmajam. Līdz ar to,
gadījumā ja prece pirms atteikuma tiesību izmantošanas ir tikusi izmantota,
pārsniedzot saprātīgu tās pārbaudīšanai nepieciešamo robežu, tad Pircējs ir
atbildīgs par preces vērtības samazināšanos un tam var rasties pienākums
atlīdzināt Pārdevējam radītos zaudējumus.
10. Garantija
10.1.
Pārdevēja Interneta multiveikalos piedāvātajām precēm
garantija tiek nodrošināta saskaņā ar preces ražotāja noteiktajiem garantijas
apkalpošanas nosacījumiem un saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu,
kā fiziskām personām Likumā noteikts, ka vienlaicīgi ar preces vai pakalpojuma
iegādāšanos Patērētājs iegūst tiesības divu gadu laikā no pirkuma izdarīšanas
dienas, dažām iekārtām var būt paredzēts
ilgāks laiks, kas atzīmēts garantijas talonā, pieteikt Pārdevējam
pretenzijas par neatbilstību līguma noteikumiem.
10.1.1. Minētie PTAL noteikumi neaizsargā pircējus, kas ir juridiskas personas.
Šajā gadījumā par garantijas termiņu Puses var brīvi vienoties, un termiņš var
tikt noteikts uz jebkādu laika periodu. Pārdevējs piedāvā juridiskām personām
garantijas periodu tikai profesionālajai tehnikai un tā ir 1 gads.
10.2.
Ja garantijas laikā rodas pretenzijas par iegādātās
preces kvalitāti, ar preci un apmaksu apliecinošiem dokumentiem jāvēršas Pārdevēja
uzņēmumā. Ja servisa centrā tiek konstatēts ražošanas brāķis, tiek veikts
bezmaksas garantijas remonts saskaņā ar ražotāja noteikumiem, kā arī Pārdevējs
var piedāvāt preci apmainīt pret jaunu vai līdzvērtīgu. Ja pārbaudes laikā tiek
konstatēts defekts, ko precei lietošanas laikā radījis pats Pircējs, remonta
izdevumus jāsedz Pircējam. Garantijas remonts vai preces maiņa nepagarina
garantijas termiņu.
10.2.1. Prece garantijas remontam tiek pieņemta tikai ar pirkuma dokumentiem, tīra,
ar oriģinālo garantijas servisa karti, oriģinālajā iepakojumā, ar visiem tās
papildelementiem. Garantijas remontu veic:
10.2.2. Tadaiķu iela 4, Rīga, LV-1004, Telefons: +371v67717060, Mob. telefons: +371
25484242
10.2.3. Brīvības iela 142, Rīga, LV-1039, Telefons: +371 67613060, Mob. telefons:
+371 25666601,
10.2.4. Ganību dambis 40c, Rīga, LV-1005, Telefons: +371 67280427, Mob. telefons:
+371 29995840
10.3.
Garantijas saistības var tikt anulētas, ja:
10.3.1. Pircējs nevar uzrādīt pirkumu apliecinošu dokumentu;
10.3.2. prece, kas paredzēta lietošanai personiskām (sadzīves) vajadzībām, tikusi
izmantota profesionāli, peļņas gūšanas nolūkos, ražošanas vajadzībām;
10.3.3. pārkāpti preces lietošanas instrukcijas noteikumi;
10.3.4. ja ierīcei tikusi uzstādīta programmatūra, kas atšķiras no ražotāja
noteiktās;
10.3.5. precei tikusi uzstādīta uzlauzta programmatūra, kas varēja radīt bojājumus;
10.3.6. precei veikts nekvalificēts remonts;
10.3.7. precei ir mehāniski, ķīmiski vai citi ārēji bojājumi;
10.3.8. veiktas izmaiņas preces konstrukcijā;
10.3.9. preces sērijas numurs nav salasāms, ir izmainīts vai dzēsts.
10.3.10.
Ja tiek konstatētas pazīmes ka Patērētājs ir mēģinājis
preci salabot pats.
10.4.
Garantija tiek anulēta, ja tiek konstatēti bojājumi,
kas radīti:
10.4.1. svešķermeņiem, kukaiņiem, šķidrumiem vai citām vielām nokļūstot preces
iekšienē;
10.4.2. dabas stihiju, ugunsgrēku, kā arī nelaimes gadījumu rezultātā;
10.4.3. neatbilstošas elektrotīklu strāvas sprieguma, vājstrāvas un citu tīklu
parametru lietošanas rezultātā, kas ir pretrunā ar preces instrukciju.
10.4.4. Patvaļīgas nestandarta un/vai nekvalitatīvu izlietojamo materiālu, rezerves
daļu, komplektējošo daļu, programmatūras, piederumu, aksesuāru vai informācijas
nesēju lietošanas rezultātā
10.5.
Garantija neattiecas uz:
10.5.1. programmnodrošinājumu, izejmateriāliem, piederumiem, aksesuāriem, detaļām
un izstrādājumiem, kas dabīgi nolietojas preces lietošanas laikā (piemēram,
baterijas, akumulatori, korpusi, toneri, gultņi, kārtridži u.tml.).
10.6.
Pircēja pretenzijas par iegādātās preces kvalitāti
tiks risinātas saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr. 631. „Kārtība, kādā
piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu
preci vai pakalpojumu” prasībām.
11. Vispārīgi noteikumi par preces pasūtīšanu.
11.1.
Iepirkties Uzņēmuma interneta veikalā Pircējs var reģistrējoties
jebkurā no Pārdevēja interneta multiveikaliem.
11.2.
Lai veiktu pasūtījumu:
11.2.1. pie interesējošās preces Pircējam jānospiež pogu "Pievienot grozam”;
11.2.2. lai pasūtītu izvēlēto preci, jānospiež izvēlne lapas labās puses augšdaļā,
kur redzama informācija par Pircēja iepirkumu groza saturu. Iespējams
atgriezties interneta veikalā, izvēlēties papildus citas preces un pēc tam
atkārtoti atgriezties iepirkumu grozā, nospiežot attiecīgo izvēlni;
11.2.3. lai pabeigtu pasūtījumu, nepieciešams aizpildīt informāciju par Pircēju.
Lai pabeigtu pasūtījuma apstrādi, Pircējam jāpiekrīt pakalpojuma nosacījumiem
un Distances līgumam. Pēc tam izvēlne "Turpināt maksājumu" ļauj
izvēlēties apmaksas veidu un apstiprināt pasūtījumu, nospiežot “Es apstiprinu
savu pasūtījumu”. Tagad pasūtījums ir veikts, ko apliecina ekrānā redzamais
paziņojums par preču apmaksu.
11.3.
Pasūtījumus iespējams veikt:
11.3.1. jebkurā diennakts laikā, veicot pasūtījumu interneta veikalā;
11.4.
Pasūtījumi tiek apstrādāti darba laikā, kas norādīts klientu
serviss - kontakti.
11.5.
Pēc pasūtījuma saņemšanas Pircējam tiek nosūtīts
apstiprinājuma e-pasts. Ja no Pircēja saņemtā informācija nav pilnīga vai ir
kāds cits iemesls, ar Pircēju sazinās Uzņēmuma pārstāvis, lai precizētu
informāciju un apstiprinātu pasūtījumu.
12. Piegādes noteikumi
12.1.
Pasūtījums tiek piegādāts uz Pircēja norādīto adresi.
Preču piegādes izmaksas ir atkarīgas no preces svara, izmēra, piegādes attāluma
un izvēlētā piegādes veida. Pasūtījuma piegāde tiek veikta tikai tad, kad
veikta priekšapmaksa.
12.2.
Preču piegāde iespējama pēc naudas saņemšanas uzņēmuma
bankas kontā, saskaņā ar piegādes aprakstā norādītajiem termiņiem. Ja
nepieciešams, precīzāku informāciju var saņemt informāciju telefoniski vai
e-pastā.
12.3.
Preču piegāde tiek veikta saskaņā ar piedāvātajiem
piegādes veidiem, kas norādīti informācijas sadaļā par piegādi. Preču piegādes
maksa nav iekļauta norādītajā preces cenā.
12.4.
Preču piegāde tiek nodrošināta līdz Patērētā norādītās
adreses galvenajām durvīm. (Daudzdzīvokļu namos līdz trepju telpas durvīm.) Patērētājam
ir jānodrošina preces izkraušana un pieņemšana. Preces nevar tikt piegādātas uz
vietām, kur transporta līdzekļiem aizliegts apstāties – tādā gadījumā
pasūtījumā jānorāda tuvākā vieta, kur apstāšanās ir atļauta.
12.5.
Uzņēmums preci nepiegādā, ja Pircējs nav
veicis preces un/vai piegādes apmaksu.
12.6.
Iespējamos piegādes veidus, ko piedāvā Pārdevējs
norādīts sadaļā piegāde.
13.
Konfidencialitāte
13.1.
Uzņēmums apņemas neizpaust un nenodot informāciju par
Pircēju trešajām pusēm bez Pircēja rakstiskas piekrišanas, izņemot gadījumus,
kad tiek pārkāpti Latvijas Republikas likumi vai šis līgums.
14.
Reģistrācijas datu apstrādes noteikumi
14.1.
Ievadot nepieciešamo informāciju un noformējot
pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies ar šī līguma nosacījumiem un
piekrīt, ka viņa iesniegtie personas dati tiek apstrādāti un izmantoti, lai Pārdevējs
varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi.
14.2.
Pārdevējs veic personas datu apstrādi tikai
gadījumiem, kas noteikti Fizisko personu datu aizsardzības likuma 7.pantā, kas
nosaka, ka Personas datu apstrāde ir
atļauta tikai tad, ja likumā nav noteikts citādi un, ja ir vismaz viens no
šādiem nosacījumiem:
1) ir datu subjekta piekrišana, ko apstiprina pats Pircējs
aizpildot reģistrāciju interneta veikalā;
2) datu apstrāde izriet no datu subjekta
līgumsaistībām vai, ievērojot datu subjekta lūgumu, datu apstrāde nepieciešama,
lai noslēgtu attiecīgu līgumu, konkrētajā gadījumā Distances līgumu starp
Pārdevēju un Pircēju.
15, Citi
15.1. Preču apraksti tiek veidoti pēc to ražotāju un piegādātāju sniegtās
informācijas; aprakstiem un attēliem ir informatīvs raksturs, tajos ir
iespējamas izmaiņas. Saskaņā ar ražotāju un piegādātāju noteiktām izmaiņām,
preču komplektācija un parametri var tikt mainīti.
15.2 Precīzu informāciju par to, vai interesējošā prece ir
Uzņēmuma veikalā vai noliktavā, var noskaidrot darba laikā mājas lapā sadaļā
klientu serviss - kontakti, zvanot uz norādīto tālruni vai atsūtot e-pastu. Ja
Pircēja izvēlētā prece nav pieejama, Pārdevējs var piedāvāt to aizvietot ar
līdzvērtīgu preci vai saņemt to pēc nākamās centralizētās preču piegādes.
15. Uzņēmuma rekvizīti
SIA VLP
Skolas iela 1, Jaunmuiža, Skrundas novads, LV3307
LV40003102269
Tālruņa numurs
27776603
E – pasts: info@ete.lv